
plaatsBergenlooptijd32 - 36 uursalaris2.805 - 3.980 onderwijsMBO vervaldatumNog 5 dagen
Heb jij interesse in een veelzijdige en afwisselende functie in een dynamische werkomgeving? Wil je een fijne werkplek binnen een enthousiast HR-team waar ruimte is om jezelf te ontwikkelen en mee te denken over verbetering van onze processen? Lees dan snel verder!
Bij de BUCH zoeken we een enthousiaste medewerker HR Servicedesk die van aanpakken weet en energie krijgt van contact met collega's. Jij bent hét eerste aanspreekpunt voor HR-vragen en zorgt dat onze administratieve processen tiptop in orde zijn. Van het verwerken van in- en uitstroom tot het beantwoorden van praktische vragen: met jouw zorgvuldigheid en servicegerichtheid maak je het verschil voor onze organisatie én onze collega's.
Wat ga je doen?
Dit maakt jouw rol extra interessant:
Onze afdeling is in transitie: we bewegen van een traditionele HR-administratie naar een moderne HR-servicedesk. Dat betekent dat er volop ruimte is om mee te denken en invloed te hebben. We verwachten van jou dat je gevraagd én ongevraagd je mening geeft, flexibel meebeweegt met de dynamieken die bij verandering horen en altijd een positieve insteek hebt. Zo help je ons de HR-dienstverlening verder te professionaliseren.
Jij?
Werkt zorgvuldig en met oog voor detail. Deadlines en administratieve processen houd je strak in de gaten, zonder dat je het overzicht verliest. Collega's kunnen erop vertrouwen dat jij zaken netjes en op tijd afhandelt. Tegelijkertijd krijg je energie van contact met mensen. Je vindt het leuk om collega's verder te helpen en haalt voldoening uit het bieden van goede service. Voor jou staat de medewerker altijd centraal.
Daarnaast heb je lef en een frisse blik. Je denkt actief mee, brengt ideeën in en vindt het juist leuk om te werken in een omgeving die volop in beweging is. Verandering zie jij niet als lastig, maar als een kans om samen beter te worden.
En verder:
En wij?
Werken als een team voor de gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo. De werkorganisatie BUCH is georganiseerd in vier domeinen: Bedrijfsvoering, Beheer Openbare Ruimte, Dienstverlening en Samenleving en Ruimtelijke Ontwikkeling. Elk domein bestaat uit verschillende teams die binnen én buiten het domein, nauw samenwerken om onze missie te bereiken.
Het HR team is onderdeel van het domein Bedrijfsvoering en werkt vanuit een nieuwe moderne werkomgeving in het gemeentehuis van Bergen. Deze omgeving is gebaseerd op een hybride werkconcept. Een inspirerende omgeving die ons in staat stelt om optimaal met elkaar samen te werken.
Ons HR team bestaat uit totaal 23 medewerkers; naast 3 directe collega's van de HR Servicedesk, werk je samen met de sub teams HR-Advies, Salarisadministratie, Recruitment, Leren & Ontwikkelen, Arbo & Verzuim en de HR-manager.
Naast je directe HR collega's hebben wij nog zo'n 900 enthousiaste collega's die klaar staan voor onze inwoners, ondernemers en bezoekers.
Een goed begin is het halve werk. Daarom begin je bij ons met een introductieprogramma zodat jij je snel thuis voelt. Je persoonlijke en professionele ontwikkeling vinden wij belangrijk. Daarom hebben wij onze eigen BUCH Academie met een divers aanbod aan opleidingen en trainingen die bijdragen aan je professionele en persoonlijke ontwikkeling.
Ben je jonger dan 35 jaar? Dan kun je je aansluiten bij BUCH Jong. Bij BUCH Jong ligt de focus op verbinding, kennis delen en ontwikkeling, maar er wordt ook genoeg aandacht besteed aan ontmoeting en ontspanning.
En verder bieden wij:
Leuk?
Leuk! Reageer uiterlijk 5 oktober a.s. Wil je meer informatie of heb je vragen? Bel of app met Ellen Raats-Zwaan, procescoördinator HR via 06-25756055 of Jildou Nicolaï, teammanager HR via 06-46838449.
Matchen we?
Dan bellen we je om je uit te nodigen voor een informatief gesprek op 9 of 10 oktober, houd je hier alvast rekening mee in je agenda? Hierna volgt mogelijk een tweede gesprek en we sluiten de procedure af met een arbeidsvoorwaardengesprek.
Bij de BUCH zoeken we een enthousiaste medewerker HR Servicedesk die van aanpakken weet en energie krijgt van contact met collega's. Jij bent hét eerste aanspreekpunt voor HR-vragen en zorgt dat onze administratieve processen tiptop in orde zijn. Van het verwerken van in- en uitstroom tot het beantwoorden van praktische vragen: met jouw zorgvuldigheid en servicegerichtheid maak je het verschil voor onze organisatie én onze collega's.
Wat ga je doen?
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor (toekomstige) collega's en beantwoordt hun HR-vragen via mail, telefoon en ons online portaal.
- Je verwerkt en controleert personele mutaties, denk hierbij aan in-, door- en uitstroom, verzuimadministratie en de acties volgens de Wet verbetering poortwachter.
- Je zorgt voor een zorgvuldige en tijdige afhandeling van operationele en procesmatige HR-zaken in ons e-HRM systeem (Visma/Youforce).
- Je hebt regelmatig overleg met HR-adviseurs om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen binnen de verschillende HR-domeinen.
- Je draagt bij aan het soepel laten verlopen van de HR-processen en houdt overzicht in de dagelijkse stroom aan vragen en werkzaamheden.
Dit maakt jouw rol extra interessant:
Onze afdeling is in transitie: we bewegen van een traditionele HR-administratie naar een moderne HR-servicedesk. Dat betekent dat er volop ruimte is om mee te denken en invloed te hebben. We verwachten van jou dat je gevraagd én ongevraagd je mening geeft, flexibel meebeweegt met de dynamieken die bij verandering horen en altijd een positieve insteek hebt. Zo help je ons de HR-dienstverlening verder te professionaliseren.
Jij?
Werkt zorgvuldig en met oog voor detail. Deadlines en administratieve processen houd je strak in de gaten, zonder dat je het overzicht verliest. Collega's kunnen erop vertrouwen dat jij zaken netjes en op tijd afhandelt. Tegelijkertijd krijg je energie van contact met mensen. Je vindt het leuk om collega's verder te helpen en haalt voldoening uit het bieden van goede service. Voor jou staat de medewerker altijd centraal.
Daarnaast heb je lef en een frisse blik. Je denkt actief mee, brengt ideeën in en vindt het juist leuk om te werken in een omgeving die volop in beweging is. Verandering zie jij niet als lastig, maar als een kans om samen beter te worden.
En verder:
- Heb je een afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur in een administratieve of HR-richting.
- Ervaring met HR-administratie en bij voorkeur kennis van Visma/Youforce is mooi meegenomen.
En wij?
Werken als een team voor de gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo. De werkorganisatie BUCH is georganiseerd in vier domeinen: Bedrijfsvoering, Beheer Openbare Ruimte, Dienstverlening en Samenleving en Ruimtelijke Ontwikkeling. Elk domein bestaat uit verschillende teams die binnen én buiten het domein, nauw samenwerken om onze missie te bereiken.
Het HR team is onderdeel van het domein Bedrijfsvoering en werkt vanuit een nieuwe moderne werkomgeving in het gemeentehuis van Bergen. Deze omgeving is gebaseerd op een hybride werkconcept. Een inspirerende omgeving die ons in staat stelt om optimaal met elkaar samen te werken.
Ons HR team bestaat uit totaal 23 medewerkers; naast 3 directe collega's van de HR Servicedesk, werk je samen met de sub teams HR-Advies, Salarisadministratie, Recruitment, Leren & Ontwikkelen, Arbo & Verzuim en de HR-manager.
Naast je directe HR collega's hebben wij nog zo'n 900 enthousiaste collega's die klaar staan voor onze inwoners, ondernemers en bezoekers.
Een goed begin is het halve werk. Daarom begin je bij ons met een introductieprogramma zodat jij je snel thuis voelt. Je persoonlijke en professionele ontwikkeling vinden wij belangrijk. Daarom hebben wij onze eigen BUCH Academie met een divers aanbod aan opleidingen en trainingen die bijdragen aan je professionele en persoonlijke ontwikkeling.
Ben je jonger dan 35 jaar? Dan kun je je aansluiten bij BUCH Jong. Bij BUCH Jong ligt de focus op verbinding, kennis delen en ontwikkeling, maar er wordt ook genoeg aandacht besteed aan ontmoeting en ontspanning.
En verder bieden wij:
- Hybride werken is bij ons aan de orde van de dag. In goede afstemming met je collega's werk je afwisselend op kantoor en thuis. Wij faciliteren je daarbij. Waar je ook werkt, je bent altijd in verbinding met je collega's.
- Een bruto maandsalaris tussen € 2.805,- en € 3.980,- (schaal 7) bij een 36-urige werkweek.
- Daarbovenop krijg je 17,05% Individueel Keuze Budget over je bruto salaris dat je naar eigen voorkeur kunt besteden. Met het IKB maak jij keuzes die bij jou passen en stel je zelf een deel van je arbeidsvoorwaarden samen. Je kunt bijvoorbeeld je maandinkomen aanvullen, het omzetten in extra verlof of bruto-netto voordelen behalen bij de aanschaf van bijvoorbeeld een sportabonnement, museumjaarkaart of een opleiding die niet door de werkgever wordt vergoed.
- Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP - waarvan de werkgever 70% betaalt - inclusief een solide extra vangnet bij overlijden en arbeidsongeschiktheid. Een geruststellende gedachte, mocht je hier ooit mee te maken krijgen.
- Jaarlijks ontvang je in de maand november een vitaliteitsbonus van netto €200,- en in december een bijdrage aan je zorgverzekering van minimaal € 168,- bruto.
- Een laptop, telefoon en thuiswerkvergoeding. Voor de dagen dat je op locatie komt werken ontvang je een kilometervergoeding voor woon-werkverkeer of kan je kiezen voor een persoonlijke NS businesscard waarmee je gebruik kan maken van alle vormen van openbaar vervoer 2e klasse, OV fiets, P+R parkeren en fietsenstalling. Al onze werklocaties zijn goede bereikbaar met openbaar vervoer. Kom je met de auto? Dan kan je gratis parkeren.
- Ruim 5 weken vakantie per jaar.
- Een jaarcontract met de intentie om dit om te zetten in een vast dienstverband.
Leuk?
Leuk! Reageer uiterlijk 5 oktober a.s. Wil je meer informatie of heb je vragen? Bel of app met Ellen Raats-Zwaan, procescoördinator HR via 06-25756055 of Jildou Nicolaï, teammanager HR via 06-46838449.
Matchen we?
Dan bellen we je om je uit te nodigen voor een informatief gesprek op 9 of 10 oktober, houd je hier alvast rekening mee in je agenda? Hierna volgt mogelijk een tweede gesprek en we sluiten de procedure af met een arbeidsvoorwaardengesprek.
Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist voor iedereen die bij ons komt werken.
Reageer vandaag
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en heb je interesse, vragen, of wil je direct solliciteren?






Ontvang nieuwe vacatures
Ontvang nieuwe vacatures van De BUCH per e-mail