plaatsBergenlooptijd24 uursalaris2.700 - 3.831 onderwijsMBO vervaldatumNog 6 dagen
Wat ga je doen?
Als managementassistent ben jij het eerste aanspreekpunt voor vier teammanagers binnen het domein Bedrijfsvoering. Je speelt een centrale rol in de dagelijkse ondersteuning en bent een verbindende schakel tussen de verschillende teams, het MT Bedrijfsvoering, de vier vakdomeinen én externe partners.
Samen met twee collega-managementassistenten vorm je een hecht team dat verantwoordelijk is voor de ondersteuning van de teammanagers en de Domeinmanager Bedrijfsvoering. Jij houdt de touwtjes strak in handen: je beheert de complexe agenda's van de teammanagers, stemt proactief af, en zorgt voor overzicht en structuur in de dagelijkse gang van zaken.
Daarnaast regel je de interne en externe correspondentie, organiseer je bijeenkomsten en teamoverleggen, en zorg je ervoor dat lopende zaken soepel verlopen – zodat de teammanagers zich kunnen richten op hun kerntaken.
Je bent niet bang om initiatief te nemen en denkt actief mee over hoe we onze ondersteuning kunnen blijven verbeteren. Binnen het team krijg je ruimte om je eigen ideeën in te brengen en samen te werken aan een professionele en toekomstgerichte ondersteuning.
Jij?
Je houdt van dynamiek en floreert in een omgeving waarin geen dag hetzelfde is. Je voelt je als een vis in het water wanneer er veel tegelijk gebeurt – juist dan blijf jij rustig, behoud je het overzicht en neem je de regie. Daar krijg jij energie van.
Je schakelt moeiteloos tussen verschillende werkzaamheden, locaties en werktijden. Prioriteiten stellen kun je als geen ander, en als die plotseling veranderen door externe factoren? Dan blijf jij flexibel en schakel je gewoon weer door.
Je hebt plezier in het ondersteunen en faciliteren van teammanagers en doet dit op een proactieve manier. Je bent niet alleen ondersteunend, maar ook een stevige sparringpartner die meedenkt en vooruitkijkt.
Digitale vaardigheden zijn voor jou vanzelfsprekend. Je weet je weg goed te vinden in Microsoft 365 en vindt het leuk om als ambassadeur collega's hierin mee te nemen. Daarnaast werk je nauwkeurig, gestructureerd en met oog voor detail.
En verder:
En wij?
Werken als een team voor de gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo. De werkorganisatie BUCH is georganiseerd in vier domeinen: Bedrijfsvoering, Beheer Openbare Ruimte, Dienstverlening en Samenleving en Ruimtelijke Ontwikkeling. Elk domein bestaat uit verschillende teams die binnen én buiten het domein, nauw samenwerken om onze missie te bereiken.
Het domein Bedrijfsvoering, waar het team Ondersteuning in is ondergebracht, neemt in mei 2025 een nieuwe moderne werkomgeving in het gemeentehuis van Bergen in gebruik. Deze omgeving is gebaseerd op een hybride werkconcept. Een inspirerende omgeving die ons in staat stelt om optimaal met elkaar samen te werken.
Een goed begin is het halve werk. Daarom begin je bij ons met een introductieprogramma zodat jij je snel thuis voelt. Je persoonlijke en professionele ontwikkeling vinden wij belangrijk. Daarom hebben wij onze eigen BUCH academie met een divers aanbod aan opleidingen en trainingen die bijdragen aan je professionele en persoonlijke ontwikkeling.
Ben je jonger dan 35 jaar? Dan kun je je aansluiten bij BUCH Jong. Bij BUCH Jong ligt de focus op verbinding, kennis delen en ontwikkeling, maar er wordt ook genoeg aandacht besteed aan ontmoeting en ontspanning.
Verder bieden wij:
Leuk?
Leuk! Solliciteer voor 15 mei a.s. Wil je eerst nog wat meer informatie? Bel of app met Nicolette van Brederode, teammanager Juridische zaken & Inkoop op telefoonnummer 06 55 261 396.
Matchen we?
Dan nodigen we je uit voor een gesprek op woensdagochtend 21 mei 2025. Houd je hier alvast rekening mee in je agenda? Hierna volgt eventueel nog een tweede gesprek en we sluiten de procedure af met een arbeidsvoorwaardengesprek.
Als managementassistent ben jij het eerste aanspreekpunt voor vier teammanagers binnen het domein Bedrijfsvoering. Je speelt een centrale rol in de dagelijkse ondersteuning en bent een verbindende schakel tussen de verschillende teams, het MT Bedrijfsvoering, de vier vakdomeinen én externe partners.
Samen met twee collega-managementassistenten vorm je een hecht team dat verantwoordelijk is voor de ondersteuning van de teammanagers en de Domeinmanager Bedrijfsvoering. Jij houdt de touwtjes strak in handen: je beheert de complexe agenda's van de teammanagers, stemt proactief af, en zorgt voor overzicht en structuur in de dagelijkse gang van zaken.
Daarnaast regel je de interne en externe correspondentie, organiseer je bijeenkomsten en teamoverleggen, en zorg je ervoor dat lopende zaken soepel verlopen – zodat de teammanagers zich kunnen richten op hun kerntaken.
Je bent niet bang om initiatief te nemen en denkt actief mee over hoe we onze ondersteuning kunnen blijven verbeteren. Binnen het team krijg je ruimte om je eigen ideeën in te brengen en samen te werken aan een professionele en toekomstgerichte ondersteuning.
Jij?
Je houdt van dynamiek en floreert in een omgeving waarin geen dag hetzelfde is. Je voelt je als een vis in het water wanneer er veel tegelijk gebeurt – juist dan blijf jij rustig, behoud je het overzicht en neem je de regie. Daar krijg jij energie van.
Je schakelt moeiteloos tussen verschillende werkzaamheden, locaties en werktijden. Prioriteiten stellen kun je als geen ander, en als die plotseling veranderen door externe factoren? Dan blijf jij flexibel en schakel je gewoon weer door.
Je hebt plezier in het ondersteunen en faciliteren van teammanagers en doet dit op een proactieve manier. Je bent niet alleen ondersteunend, maar ook een stevige sparringpartner die meedenkt en vooruitkijkt.
Digitale vaardigheden zijn voor jou vanzelfsprekend. Je weet je weg goed te vinden in Microsoft 365 en vindt het leuk om als ambassadeur collega's hierin mee te nemen. Daarnaast werk je nauwkeurig, gestructureerd en met oog voor detail.
En verder:
- Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een afgeronde secretariële opleiding.
- Affiniteit en gevoel voor een bestuurlijk, politieke werkomgeving.
- Ervaring met werken met M365 is een pré.
En wij?
Werken als een team voor de gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo. De werkorganisatie BUCH is georganiseerd in vier domeinen: Bedrijfsvoering, Beheer Openbare Ruimte, Dienstverlening en Samenleving en Ruimtelijke Ontwikkeling. Elk domein bestaat uit verschillende teams die binnen én buiten het domein, nauw samenwerken om onze missie te bereiken.
Het domein Bedrijfsvoering, waar het team Ondersteuning in is ondergebracht, neemt in mei 2025 een nieuwe moderne werkomgeving in het gemeentehuis van Bergen in gebruik. Deze omgeving is gebaseerd op een hybride werkconcept. Een inspirerende omgeving die ons in staat stelt om optimaal met elkaar samen te werken.
Een goed begin is het halve werk. Daarom begin je bij ons met een introductieprogramma zodat jij je snel thuis voelt. Je persoonlijke en professionele ontwikkeling vinden wij belangrijk. Daarom hebben wij onze eigen BUCH academie met een divers aanbod aan opleidingen en trainingen die bijdragen aan je professionele en persoonlijke ontwikkeling.
Ben je jonger dan 35 jaar? Dan kun je je aansluiten bij BUCH Jong. Bij BUCH Jong ligt de focus op verbinding, kennis delen en ontwikkeling, maar er wordt ook genoeg aandacht besteed aan ontmoeting en ontspanning.
Verder bieden wij:
- Hybride werken is bij ons aan de orde van de dag. De ene dag ben je op kantoor, een ander moment kies je voor thuiswerken. Wij faciliteren je daarbij. Waar je ook werkt, je bent altijd in verbinding met je collega's.
- Een bruto maandsalaris tussen € 2.700,- en € 3.831,- (schaal 7) bij een 36-urige werkweek.
- Daarbovenop krijg je 17,05% Individueel Keuze Budget over je bruto salaris dat je naar eigen voorkeur kunt besteden. Met het IKB maak jij keuzes die bij jou passen en stel je zelf een deel van je arbeidsvoorwaarden samen. Je kunt bijvoorbeeld je maandinkomen aanvullen, het omzetten in extra verlof of bruto-netto voordelen behalen bij de aanschaf van bijvoorbeeld een sportabonnement, museumjaarkaart of een opleiding die niet door de werkgever wordt vergoed.
- Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP - waarvan de werkgever 70% betaalt - inclusief een solide extra vangnet bij overlijden en arbeidsongeschiktheid. Een geruststellende gedachte, mocht je hier ooit mee te maken krijgen.
- Jaarlijks ontvang je in de maand november een vitaliteitsbonus van netto €200,- en een bijdrage aan je zorgverzekering van bruto € 168,- in december.
- Een laptop, telefoon en thuiswerkvergoeding. Voor de dagen dat je op locatie komt werken ontvang je een kilometervergoeding voor woon-werkverkeer of kan je kiezen voor een persoonlijke NS businesscard waarmee je gebruik kan maken van alle vormen van openbaar vervoer 2e klasse, OV fiets, P+R parkeren en fietsenstalling.
- Ruim 5 weken vakantie per jaar.
- Een jaarcontract met de intentie om dit na afloop om te zetten in een vast dienstverband.
Leuk?
Leuk! Solliciteer voor 15 mei a.s. Wil je eerst nog wat meer informatie? Bel of app met Nicolette van Brederode, teammanager Juridische zaken & Inkoop op telefoonnummer 06 55 261 396.
Matchen we?
Dan nodigen we je uit voor een gesprek op woensdagochtend 21 mei 2025. Houd je hier alvast rekening mee in je agenda? Hierna volgt eventueel nog een tweede gesprek en we sluiten de procedure af met een arbeidsvoorwaardengesprek.
Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist voor iedereen die bij ons komt werken.
Reageer vandaag
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en heb je interesse, vragen, of wil je direct solliciteren?






Gerelateerde vacatures
Ontvang nieuwe vacatures
Ontvang nieuwe vacatures van De BUCH per e-mail